• جدید
چای ساز 1680
search
  • چای ساز 1680

چای ساز 1680

‎ریال34,000,000
بدون مالیات
رنگ محصول: رزگلد
تعداد
اتمام موجودی(به زودی)

 

ارسال رایگان

 

ضمانت بازگشت خرید

 

خرید ایمن

چای ساز مونوتک مدل MTM-1680 دستگاهی کاربردی با طراحی روهمی است که امکان تهیه چای را در محیط خانه و محل کار فراهم می سازد.
چایساز مونوتک دارای قوری از جنس پیرکس با ظرفیت 1 لیتر و کتری از جنس استیل با ظرفیت 2 لیتر می باشد که برای مصارف روزمره بسیار مناسب است.

با توجه به توان مناسب این چایساز در کمترین زمان ممکن آب را به جوش می آورد و از نوشیدن چای تهیه شده توسط این چای ساز با حفظ عطر و طعم می توان لذت برد. کتری و قوری این چای ساز مونوتک از طریق المنت حرارتی استیل که دارد، گرم باقی می ماند.

ظرفیت بالا

چای ساز مونوتک مدل MTM-1680 کتری با گنجایش 2 لیتر دارد که در هر بار درست کردن چای 6 فنجان متوسط چای را در کمترین زمان آماده می کند.

طراحی مدل 1680 باعث شده که فضایی کمی را به خود اختصاص دهد و با حجم کمی که اشغال میکند مناسب هر آشپزخانه ای مخصوصا آشپزخانه های کوچک است.

درب جدا برای کتری

در این مدل چایساز کتری دارای درب جداگانه می باشد و این امکان را برای شما فراهم می آورد که از کتری به صورت جداگانه استفاده کنید.

قوری از جنس پیرکس

قوری این چایی ساز از جنس پیرکس است و دارای ظرفیت ۱ لیتر می باشد. یک فیلتر از جنس توری استیل برای این چایساز قرار داده شده که تفاله های چایی یا سایر دم‌نوش‌ها را از نوشیدنی جدا می‌کند.

صافی دمنوش

این چایی ساز دارای مخزن دمنوش میباشد که درون کتری قرار دارد و به درب آن متصل است.

شما میتوانید در مهمانی ها ی خود از مخزن دمنوش برای دم کردن چایی نیز استفاده کنید.

امکان چرخش 360 درجه روی پایه

مونوتک 1680 بر روی یک پایه متصل به سیم قرار دارد که امکان چرخش 360 درجه را فراهم می کند و گزینه مناسبی برای افراد چپ دست می باشد.
کلید خاموش و روشن کردن کتری دقیقا در زیر دسته آن قرار دارد و کتری چای ساز مجهز به نشانگر سطح آب می باشد.

مشخصات

توان مصرفی
1850 وات
جنس بدنه
استیل ضد زنگ و پلاستیک
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.